Jakie są typy reklam?

Nie można myśleć, że typów reklam jest niewiele. Okazuje się, że jest całkowicie inaczej. Mamy reklamy zewnętrzne, które cieszą się dużym uznaniem. Zwłaszcza w ogromnych miastach, gdzie skupisko ludzi generuje ogromny potencjał reklamowy. To nie całość. Są jeszcze reklamy medialne, które gwarantują jeszcze większy zakres. Nie jest on jednakże bezpośredni. Dzisiaj reklama dla firmy to po prostu konieczność. Z jakiej przyczyny? Bo bez reklamy Kraków żaden potencjalny klient nie dowiedziałby się o towarze, usłudze czy też o innych tego rodzaju dobrach, które proponuje firma. Punkty sprzedaży także się reklamują. Każdy, kto poważnie myśli o zawładnięciu rynkiem w danym punkcie musi uwzględniać reklamę. Medialne wątki dotyczą telewizji, Internetu, radiostacji, gazety i przesyłów technologicznych, które zawarte są w grach bądź też wszędzie tam, gdzie pojawia się technika. Reklama zewnętrzna to ulotki, szyldy, billboardy i inne tego typu widoczne w miastach kwestie, które użytkują reklamę. Tak w takim razie mamy pełne przekonanie, że typy reklamy wytwarzają rozmaite pokłady możliwości. Dla bardziej zaawansowanych marketingowych ekspertów nie straszne są terminy rodzaju reklama podprogowa lub też reklama ukryta. Każdy przekaz ma generować pewien ruch i zysk. Właśnie dlatego wszelkie kampanie reklamowe są dobierane według potrzeb oraz możliwości, jakie są w stanie generować. Nie oznacza to, że agencja reklamowa, która absorbuje się zagadnieniami reklamy zdaje sobie sprawę z tego, jaki rezultat da szyld lub ewentualnie banner. Sporo da się przewidzieć, ale z pewnością nie da się założyć wszystkiego.